Vrijwilligersacties leveren mooie geldbedragen op

15 november 2021 19:15

SV United heeft dankzij de inzet van leden bij vrijwilligersacties twee mooie geldbedragen op kunnen halen. Tijdens de Kermis Wanssum zette onze leden zich in met garderobediensten en afgelopen weekend werd er afval opgeruimd.

Tijdens het kermisweekend in Wanssum werd er dankzij de inzet van (ouders van) leden een mooi bedrag van €564,10 opgehaald voor de clubkas van SV United. Afgelopen zaterdag werd daar dankzij de inzet van Lucas en Hans (foto) nog eens €150,- aan toegevoegd met het opruimen van afval in de bermen van de Zomp en Lange Ven.

Dank aan alle leden die zich vrijwillig ingezet hebben tijdens deze acties en daarmee meehelpen om de sport voor iedereen betaalbaar te houden en het gevoel van saamhorigheid te versterken!