Vajèn pupil van de week bij wedstrijd onder leiding van opa Christjan

17 mei 2022 22:00

Op zondag 15 mei was Vajèn Claassens te gast als pupil van de week bij de wedstrijd United 2 – Someren 4. Vajèn, die met een langdurig behandeltraject tegen leukemie bezig is, vroeg zich al een tijdje af waar het kleedlokaal van de scheidsrechter zou zijn en besloot aan opa, scheidsrechter bij United, te vragen hoe dit zat.

Opa Christjan Broere nodigde haar uit een kijkje te komen nemen bij een wedstrijd. Vajèn vond het leuk en toch ook spannend om op het sportpark een kijkje te nemen. De keuze viel op deze wedstrijd aangezien Hans van de Pasch, haar meester op basisschool De Peddepoel, de aanvoerder van SV United 2 is en de scheidsrechter dus haar eigen opa.

Dankzij de zeer gastvrije ontvangst van het kader van United 2 en de bijzonder bereidwillige medewerking van beide teams werd het een onvergetelijke ervaring voor Vajèn. Trots als een pauw mocht ze in een United-shirt samen met de spelers van beide teams naar de middenstip lopen voor de kennismaking, de toss en de aftrap. Daarna mocht ze gaan genieten van het snoepzakje en flesje drinken beschikbaar gesteld door United.

Vajèn heeft genoten en wil mede namens haar ouders SV United, het kader van het tweede elftal in het bijzonder en ook de spelers van de twee elftallen nogmaals hartelijk bedanken voor alles!

WhatsApp_Image_2022-05-15_at_2.38.28_PM.jpeg