Vrijwilligersavond SV United op vrijdag 10 juni

17 mei 2022 21:30

Beste vrijwilliger van SV United,

Het seizoen 2021-2022 zit er weer bijna op en derhalve is het tijd om jou te bedanken voor jouw inzet. Op vrijdagavond 10 juni 2022 vindt daarom de vrijwilligersavond plaats op ons Sportpark de Meulebèèk. Jullie zijn vanaf 19.00 uur welkom.

We willen voor de liefhebbers een onderlinge korfbalwedstrijd doen. Deze zal starten om 18.30 uur. Voor onze oudere vrijwilligers willen we een walking Football wedstrijd organiseren. Ook deze zal om 18.30 uur starten. De barbecue zal rond 19.30 uur aan gaan. Voor deze avond wordt geen bijdrage gevraagd voor de barbecue en voor de consumpties.

Graag zouden we, in verband met de inkopen, uiterlijk vrijdag 3 juni 2022 een reactie van je ontvangen of je wel of niet aanwezig bent op deze feestavond. Aanmelden en afmelden kan bij onze secretaris Henk Derikx via een mailtje naar [email protected].  Geef daarbij ook aan of je mee wilt doen aan het korfballen of walking football.

Het bestuur van SV United hoopt jou te mogen begroeten op vrijdag 10 juni 2022!