Verkleed voetbal op zondag 12 februari

8 februari 2023 20:30

SV United wil jullie weer uitnodigen om als prinsen, prinsessen, jeugdprinsen, jeugdprinsessen en adjudanten naar ons verkleed voetbal te komen!

Dit zal plaatsvinden op zondag 12 februari van 10.00 tot 11:30 uur op het sportpark De Meulebeek in Wanssum. Wij zouden het fijn vinden als jullie verkleed mee willen doen.  Jullie kunnen daarna omkleden om jullie prinsenpak aan te doen en dan mee te feesten!

Wij hopen jullie met jullie gevolg dan ook te mogen begroeten op 12 februari om 9.45 uur voor een potje voetbal met daarna een lange polonaise naar en in de kantine onder het genot van een drankje.

Natuurlijk nodigen we ook al onze jeugdleden uit om mee te doen! Heb je hier nog vragen over dan kun je contact opnemen met Henk Derikx: 0627334845.