Regels voor gebruik van sportpark

8 april 2023 12:30

Namens de Stichting De Meulebèèk willen wij alle gebruikers van het sportpark in Wanssum wijzen op het volgende afspraken c.q. regels die op het sportpark aangebracht zijn. Deze afspraken c.q. regels zijn in samenspraak tot stand gekomen om de overlast voor de directe omgeving te beperken bij “wild” gebruik van het sportpark.

1.   Het sportpark is en blijft vrij toegankelijk.
2.   Er mag géén muziek klinken uit individuele eigen muziekboxen.
3.   Na 20:00 uur mag er niet gesport worden, tenzij georganiseerd door SV United.
4.   Als de poorten gesloten zijn mag het sportpark niet betreden worden.
5.   Er kan gehandhaafd worden.

De stichting vertrouwt op een ieders medewerking en wij bedanken bij voorbaat iedereen voor de medewerking.