Vacatures SV United seizoen 2023-2024

25 april 2023 21:15

SV United is voor het seizoen 2023-2024 op zoek naar een assistent-trainer voor het eerste elftal, een grensrechter voor het eerste elftal en een trainer voor de recreanten op donderdagavond.

Assistent-trainer SV United 1
Als assistent-trainer leid je samen met Kevin Koolhof en de trainer van het tweede elftal de trainingen van de selectie op dinsdagavond en donderdagavond. Samen werken jullie met een jonge en ambitieuze selectie die dit seizoen met zowel het eerste als tweede team meer dan verdienstelijk presteert in de derde klasse.

De ideale assistent-trainer kan op minstens één trainingsavond op het veld staan en is daarnaast ook aanwezig bij de wedstrijden van het eerste elftal.

Grensrechter SV United 1
Als grensrechter ben je aanwezig bij de wedstrijden van het eerste elftal om te fungeren als assistent van de KNVB-scheidsrechter van dienst.

Trainer recreanten donderdagavond
Als trainer van de recreanten ben je verantwoordelijk voor het leiden van de training van de recreanten (SV United 3, SV United 4 en SV United 5) op donderdagavond.

Ben jij de enthousiaste en gemotiveerde persoon die wij zoeken voor een van deze vacatures voor volgend seizoen? Stuur jouw sollicitatie dan naar [email protected]