Kangoeroeclub

8 mei 2023 12:15

Hallo jongens en meiden van 3 tot en met 5 jaar oud! Ben je nieuwsgierig naar wat sporten bij SV United en SVOC´01 inhoudt? Kom kennis maken met de leuke sporten voetbal en korfbal en lekker verschillende spellen meedoen bij de gezellige verenigingen SV United en SVOC’01. KOM JE MEEDOEN?

Ben je 3 jaar of ouder? Dan word je bij deze uitgenodigd om een kijkje te komen nemen bij de kangoeroeclub!

Lijkt dit je leuk, kom dan op 13 of 27 mei meedoen! Daarna krijg je een aanmeldingsformulier mee naar huis dat je kunt invullen en inleveren als je volgend seizoen lid wilt worden van de kangoeroeclub!

Je mama en/of papa zijn natuurlijk van harte welkom om ook een kijkje te komen nemen. Lekker spellen en sporten met leeftijdsgenootjes is altijd leuk! Dus trek sportkleding en sportschoenen aan en kom lekker mee doen!

We zien je graag op zaterdag a.s. (en/of op 27 mei) om 10:00 op sportpark ‘Meulebeek’ in Wanssum  De bijeenkomsten zullen wisselend in Wanssum en Oirlo zijn, hierover ontvangen jullie t.z.t. dan nog meer aanvullende info.

Stuur even een berichtje naar Nicole van der Burgt (06-20614568) of Lonneke Voermans (06-12135545) als je graag mee wilt komen doen, zodat we weten hoeveel kids er ongeveer zullen zijn. Ook voor andere vragen over de kangoeroeclub kun je bij hen terecht.