SV United volgt richtlijnen RIVM, KNVB en KNKV rond coronavirus

12 maart 2020 11:00

Het coronavirus heeft inmiddels ook Nederland bereikt en dus houdt SV United de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. SV United volgt de richtlijnen van het RIVM houdt zich aan maatregelen die door de KNVB of KNKV worden getroffen.

Dit protocol geldt voor alle leden en vrijwilligers van SV United en externen die gebruik maken van de sportpark De Meulebèèk, waar SV United haar thuiswedstrijd speelt.

Door de gezondheidsautoriteiten worden continu updates over het coronavirus gegeven. Via de volgende instanties blijf je op de hoogte:

• Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM): www.rivm.nl
  • Gemeentelijke Gezondheidsdienst (GGD): www.ggd.nl