Sponsoring

Sport en sponsoring zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Sport staat voor ontspanning, presteren, plezier, een goede gezondheid en samenwerking. Zaken waarmee bedrijven zich graag willen associëren. Uw bedrijf is uiteraard van harte welkom om op welke wijze dan ook een bijdrage te leveren.

Sponsoren zijn voor SV United van wezenlijk belang om zowel de voet- als de korfbalsport belaalbaar en organiseerbaar te houden. Daarnaast helpt het de vereniging om een aantal zeer belangrijke doelstellingen te kunnen behalen, zoals het zorgdragen voor goede verenigingsfaciliteiten waarbij een goede training en begeleiding van de spelende leden voorop dient te staan. Daarnaast probeert SV United een structuur te creëren waarin de sociaal-maatschappelijke ontwikkeling en emotie enerzijds, en ontspanning anderzijds, hand in hand gaan voor alle leden en vrijwilligers.

SV United biedt haar sponsoren diverse communicatiemogelijkheden waaronder deze veel bezochte nieuwe website. Heeft u als sponsor nieuws om met de leden te delen, dan bieden wij op de website uiteraard ruimte voor uw nieuwsboodschap. Bij SV United zijn de mogelijkheden ontelbaar; van kledingsponsor, wedstrijdbalsponsor, bordsponsor langs het hoofdveld tot activiteitensponsor.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact op met [email protected] en laat u informeren over de mogelijkheden die het beste bij uw bedrijf passen.

De sponsoren van SV United:

Dekkers - Fietsen met een lach

Huub Janssen