Club van 50

SV United’s club van 50 bestaat uit deelnemers die jaarlijks € 50,-- ter beschikking stellen voor zaken die binnen SV United voor de leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren verwezenlijkt zouden kunnen worden. Iedereen kan deelnemen aan "SV United’s club van 50", die de leeftijd van 18 jaar of ouder bereikt heeft en SV United een warm hart toedraagt. Het is mogelijk om als individu of als groep deel te nemen. Het bedrag van de jaarlijkse bijdrage wordt op een aparte grootboekrekening geboekt en wordt buiten de begroting van de penningmeester van de sportvereniging gehouden, maar wordt onder auspiciën van de penningmeester beheerd.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?

Jaarlijks wordt er in april een bijeenkomst georganiseerd waar alle deelnemers van "SV United’s club van 50" voor uitgenodigd worden. Ruim voor deze bijeenkomst wordt aan de deelnemers gevraagd om een bestedingsdoel aan te geven. Deze doelen worden in kaart gebracht en er vindt een rangschikking plaats van 1 tot 3 van die doelen die het meest worden ingediend. Op de bijeenkomst wordt dan op deze 3 doelen gestemd om zo te bepalen welk doel dat jaar uitgevoerd gaat worden. Mocht er echter een jaar zijn dat er geen doel wordt aangegeven, dan kan het jaarbedrag maximaal één jaar blijven staan.

Hoe word ik lid van "SV United’s club van 50"?

Je wordt lid door het invullen van het inschrijfformulier en dit ondertekend te mailen of in te leveren bij een van de oprichters van deze club, Arie Janssen (tel. 06-10934654 - [email protected]). Het inschrijfformulier kun je hier downloaden.