Beste (ouders van) leden en vrijwilligers van SV United,

SV United is een vereniging voor iedereen die op zijn of haar eigen niveau wil voetballen of korfballen.

Naast de kernwaarde voetbal en korfbal is het verenigingsleven een belangrijk onderdeel van SV United. De vereniging is meer dan alleen trainen en wedstrijden spelen. Er is een actief verenigingsleven, onder andere door het organiseren van recreatieve activiteiten voor de leden.

Veel leden en actieve inwoners zijn betrokken als vrijwilliger, zoals de onderhoudsploeg, bestuurs- en commissieleden en de trainers en leiders van de teams. We zijn trots op onze 200 vrijwilligers die zich belangeloos inzetten!

Als vereniging zijn we nog steeds aan het groeien. SV United kent inmiddels meer dan 550 leden.

Door de groei van het aantal leden zijn we genoodzaakt een groter beroep op ouders en leden te doen, zoals ook aangekondigd tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV). Van iedere ouder/ lid wordt verwacht dat zij ondersteuning bieden aan 1 a 2 activiteiten op jaarbasis. Een beperkte vraag aan ondersteuning waarmee wij als vereniging de sport laagdrempelig en betaalbaar kunnen houden voor iedereen!

Wat betekent dit voor jullie:

• Tijdens de Kick off bijeenkomst (start seizoen) zullen de trainers/ coaches de aan het team toebedeelde taken bespreken met ouders.
  • Per team wordt een jaarplanning gemaakt vanuit de voorkeuren van ouders van de aan hen toebedeelde taken.
  • Wanneer je de aan jouw toebedeelde taak niet uit kunt voeren dan dien je zelf vervanging te regelen en door te geven aan de trainer/ coach.
  • De taken uitvoeren betreft een teamverantwoordelijkheid.

We rekenen op jullie medewerking om de sport en het verenigingsleven samen te ondersteunen en betaalbaar te houden!

Bestuur SV United.