Aanmelden als lid korfbal

Lidmaatschap

Aanmelden
Misschien is korfbal ook wel een leuke sport voor jou. Daarom willen wij jou, geheel vrijblijvend, uitnodigen om mee te komen trainen. Je bent altijd welkom om te komen kijken naar een training of wedstrijd. Wil je mee trainen, neem dan even contact op met Jolanda Weijs (telefoon 0478 532744 of e mail [email protected]).  Als je lid wilt worden, vul dan het aanmeldingsformulier in, klik hier voor het aanmeldingsformulier. Het ingevulde formulier kan (met de gevraagde bijlagen) ingeleverd worden bij Rene Weijs, De Schoevert 26, Wanssum, 0478-532744.

Indien er deelgenomen wordt aan de competitie van de KNKV (vanaf de D-jeugd) is een spelerskaart met pasfoto nodig. Hierover krijg je bericht van de vereniging, ook als je spelerskaart verlopen is. De pasfoto kun je eveneens inleveren bij Cindy Lemmens.

Afmelden
Het kan helaas voorkomen dat je besluit te stoppen met korfballen. Indien je jouw lidmaatschap wilt opzeggen, vragen wij je om dit vóór 15 maart schriftelijk door te geven aan Cindy Lemmens. Dit kan ook per e-mail. Je ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging. Voor afmeldingen die na 15 maart binnenkomen, zijn wij genoodzaakt de contributie voor het seizoen erop in rekening te brengen in verband met het doorberekenen van de bondscontributie door de KNKV.

Contributie
De contributie wordt aan het begin van het seizoen via een automatische incasso van je bank- of girorekening afgeschreven. Het is niet mogelijk om op een andere manier te betalen. Indien je in de loop van het seizoen lid wordt, wordt de contributie naar verhouding berekend. Indien je in de loop van het seizoen jouw lidmaatschap opzegt, vindt er geen restitutie van (een gedeelte van) de contributie plaats. De contributiebedragen voor het seizoen 2023-2024 zijn:

Korfbal Contributie
Senioren (19 en ouder) € 135,00
Midweek recreanten (19 en ouder) € 112,00
Junioren 16-18 jaar € 117,50
Aspiranten 12-15 jaar € 110,00
Pupillen 6-11 jaar € 105,00
Welpen jonger dan 6 jaar  € 95,00
Niet-spelende leden € 50,00
Niet-spelend kaderlid € 0,00
Kangoeroe Klup € 30,00

Voor de indeling in de diverse leeftijdsgroepen geldt de peildatum van 1 januari, zoals deze ook door de KNKV wordt gehanteerd.

Kledingvoorschriften
Voor het spelen van de wedstrijden hebben we het volgende nodig:
-Shirt (blauw)
-Korfbalrokje (wit) merk Masita
-Voetbalschoenen/zaalschoenen met profiel
-Hoge sportsokken (wit) merk Masita

Voor de kleding kun je terecht bij sport 2000 in Venray.