Normen en Waarden

Sporten doe je voor je plezier!

Bij teamsporten als korfbal en voetbal gelden normen en waarden. Er zijn spelregels hoe we met elkaar omgaan, binnen en buiten het veld/de zaal, hoe we problemen binnen de club oplossen. Daarom zijn deze gedragsregels.

Gedragsregels van SV United voor leden en bezoekers:

• Toon respect voor elkaar en anderen: spreek waar nodig een ander aan op ontoelaatbaar gedrag; Communiceer dus met elkaar en niet over elkaar!
  • Respecteer ieders eigendommen, ook die van de club of van tegenstanders. Je bent aansprakelijk voor door jou aangerichte schade! SV United is niet verantwoordelijk voor verlies of schade aan persoonlijke eigendommen. Kluisjes zijn beschikbaar.
  • Laat de accommodatie, kleedlokalen na gebruik netjes achter. Gebruik de schoenenborstels en voorkom onnodig vervuilde vloeren/ muren
  • Gedraag je sportief, accepteer de beslissingen van de scheidsrechter en coach. Geef geen commentaar op diens leiding.
  • Soft- en hard-drugs zijn verboden, maar ook alcoholische dranken zijn voor jongeren jonger dan 18 jaar verboden.
  • Social media: Mobiele telefoon gebruik in de kleedlokalen is niet toegestaan ter bescherming van ieders privacy. Telefoons blijven in de tas tot buiten het kleedlokaal. Let op: de kleedkamers worden niet afgesloten. We adviseren waardevolle spullen in de kluis te leggen of in beheer te stellen van een persoon.
  • SV United ontmoedigd roken, zeker in het bijzijn van jeugdleden. Roken mag alleen op de daarvoor aangewezen plekken.