Informatie over hervatting trainingen voor jongste leden

28 april 2020 16:30

Beste leden,

Hierbij een update van het bestuur. Op basis van de aangepaste richtlijnen van de overheid gaan wij trainen weer mogelijk maken voor onze jongste leden (t/m 12 jaar).

De leden die het betreft, zowel voetbal als korfbal, zullen hier persoonlijk bericht over ontvangen. Bij dit bericht over de training staat precies waaraan we ons moeten houden. Dit geldt voor SV United, de kinderen én de ouders! We moeten ook bij de gemeente aangeven wanneer welke activiteit plaats vindt zodat ze kunnen controleren of we ons aan de regels houden.

Dat houdt ook in dat tijdens die activiteiten het sportpark geopend wordt, maar dat we het sportpark gesloten moeten houden als er geen georganiseerde activiteiten plaats vinden.

We beseffen dat er van ons allen veel gevraagd wordt in deze tijd, maar we hopen dat iedereen gezond blijft en we jullie vol goede energie weer op ons sportpark zien zodra dit mogelijk is.

Bestuur SV United