SV United start met Walking Football

25 augustus 2020 12:30

SV United wil het mogelijk maken voor 55+ om ook lekker te kunnen voetballen op hun eigen manier middels het Walking Football. Op vrijdagavond 18 september organiseert Venray Beweegt een Walking Football promo-avond.

We starten de avond om 18.00 uur met een inloop, waarna om 18.30 uur gestart wordt met het voetbalprogramma. De avond zal tot ongeveer 20.00 uur duren (afsluiten in de kantine is natuurlijk mogelijk). De derde helft is immers ook heel belangrijk. Er is een mogelijkheid om te douchen na afloop. Dit is op de velden bij SV Merselo.

SV Merselo en SV Oostrum zijn aanwezig en zullen een wedstrijd tegen elkaar spelen. Verder is iedereen welkom om mee te doen. Dus voor geïnteresseerden een mooie gelegenheid om hier kennis mee te maken. We kunnen deze avond mixen en iedereen mee laten doen. Het doel is om enthousiasme te kweken bij mensen uit Meerlo en Wanssum en te kijken of we als vereniging dit kunnen starten.

Wil je graag starten met Walking Football of naar de avond in Merselo, geef dit dan door bij de secretaris, [email protected] of 0627334845