Samenwerking korfbalafdelingen SV United en SVOC'01 officieel

3 september 2020 12:00

SV United en SVOC'01 hebben de samenwerkingsovereenkomst voor de korfbalafdelingen getekend. De twee clubs gaan met ingang van het nieuwe seizoen samenwerken op het gebied van korfbal.

De overeenkomst werd ondertekend door de (waarnemende) voorzitters van de beide clubs op zaterdag 29 augustus, de dag dat het korfbalseizoen 2020-2021 officieel van start ging. In samenwerking met omliggende verenigingen werd er een toernooi georganiseerd waarin de teams met elkaar de strijd aangingen. Het toernooi is een geslaagde eerste activiteit die voortkomt uit de samenwerking tussen SVOC’01 en SV United.