Nieuwsupdate SV United

8 februari 2022 20:45

SV United heeft een nieuwsupdate en brengt iedereen graag op de hoogte van het volgende:

Coronamaatregelen:
Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Wij gaan controle uitvoeren op QR code op 18 jaar en ouder. Verder is het verplicht om in het gebouw een mondkapje te dragen, Naast het veld wordt 1.5 meter afstand gevraagd. Spelers die niet gevaccineerd zijn, mogen niet in kleedlokaal en kantine en rest van het gebouw komen en zij moeten zich dus thuis al omkleden. Personen die functioneel aanwezig moeten zijn hoeven geen QR code te laten zien.

ALV:
Onze Algemene ledenvergadering zal gepland gaan worden op 10 maart 2022. Houd deze datum dus vrij in je agenda.

Vacatures:
SV United heeft een aantal vacatures open staan. Bekijk ze hier en laat het ons weten als je interesse hebt!