Vacatures 2022-2023: Assistent-trainer SV United 1 & hoofdtrainer SV United 2

5 april 2022 20:45

SV United is op zoek naar versterking voor de technische staf van de selectie. Voor het seizoen 2022-2023 zoeken we een assistent-trainer voor SV United 1 en een hoofdtrainer voor SV United 2.

Assistent-trainer SV United 1
In deze rol ben je de rechterhand van hoofdtrainer Fenne Smits, die zowel op dinsdag als donderdag de training voor de selectie leidt samen met jou en de trainer van het tweede elftal. Samen werken jullie met een jonge en ambitieuze selectie die dit seizoen met zowel het eerste als tweede team meer dan verdienstelijk presteert in de derde klasse. De ideale assistent-trainer kan op minstens één trainingsavond aanwezig zijn en daarnaast ook op wedstrijddagen erbij zijn.

Hoofdtrainer SV United 2
Als hoofdtrainer van SV United 2 werk je nauw samen met Fenne Smits, hoofdtrainer van de selectie van SV United. Zowel op dinsdag als donderdag traint de selectie (eerste en tweede elftal) gezamenlijk, maar soms kan het voorkomen dat gedeeltes van de training in twee groepen worden afgewerkt. In de rol van hoofdtrainer van het tweede elftal heb je op wedstrijddagen de leiding bij de duels van SV United 2. De voorbereiding gaat in overleg met Fenne Smits en daarom is de ideale kandidaat voor deze functie ook op minimaal één trainingsavond aanwezig.

Interesse?
Voor meer informatie over deze twee vacante functies kun je contact opnemen met Fenne Smits: 0620976898 / [email protected]

Liever direct solliciteren op een van deze vacatures? Stuur dan je motivatie en CV naar onze voorzitter Peter van Raaij: [email protected].