Hoofdsponsor van het eerste uur Joos Janssen overleden

13 mei 2022 8:15

Deze week bereikte SV United het droeve bericht dat onze hoofdsponsor van het eerste uur Joos Janssen is overleden.

In Joos verliezen we niet alleen een waardevolle sponsor, maar vooral een uiterst aangename man die vrijwel zijn hele leven lang fanatiek supporter is geweest. Eerst van R.K.V.V. Wanssum en na de fusie van SV United.

Ook als vrijwilliger heeft Joos meer dan zijn steentje bijgedragen. De hele vereniging, maar in het bijzonder de ‘maandagmorgenploeg’ zal Joos enorm gaan missen.

SV United wenst de familie, vrienden en vele bekenden van Joos heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.