Oefenwedstrijd KRC Genk JO15 vs FC Groningen JO15

5 september 2023 18:00

Wilt u de opvolgers van Virgil van Dijk, Arjen Robben, Erwin en Ronald Koeman, maar ook die van Kevin de Bruyne, Thibaut Courtois en Leandro Trossard gewoon op sportpark "de Meulebèèk" zien??? Kom dan op zaterdag 16 september om 12.00 uur naar ons sportpark.

Daar zal een oefenwedstrijd plaatsvinden tussen de JO15 van FC Groningen en de JO15  van KRC Genk. De toegang is gratis en we hopen op een grote opkomst om deze beide BVO's eens in het echt te kunnen zien voetballen.

De jeugd heeft de toekomst en welke talenten uit Groningen en Genk staan klaar om het profbestaan te bestormen?? Het biedt in ieder geval een mooie kans om deze spelers eens van dichtbij te kunnen zien. Dus tot 16 september om 12.00 uur op het voetbalveld in Wanssum.