Enquête SV United

25 oktober 2023 10:45

Beste SV United-lid, ouder van SV United lid, vrijwilliger en andere SV United betrokkene,

SV United staat volop in ontwikkeling, en we zijn verheugd om met jullie samen te werken aan een veelbelovende toekomst voor onze vereniging. Als onderdeel van deze groei en vernieuwing werken we momenteel aan een nieuw beleidsplan dat ervoor zal zorgen dat SV United een duurzame en toekomstbestendige vereniging blijft. Maar dit kunnen we niet alleen - we hebben JULLIE hulp nodig!

Jullie feedback en inzichten zijn van onschatbare waarde voor het vormgeven van dit beleidsplan, en daarom nodigen we jullie uit om deel te nemen aan een enquête die ons zal helpen bij het verzamelen van waardevolle informatie.

De enquête zal via e-mail en onze verschillende appgroepen met jullie worden gedeeld, en we hopen dat jullie een paar minuten kunnen vrijmaken om deze in te vullen. Het invullen van de enquête is volledig anoniem, zodat u vrijuit uw gedachten en meningen met ons kunt delen.

Na afronding van de enquête zullen we de resultaten via e-mail met jullie delen, zodat jullie op de hoogte zijn van de bevindingen en hoe deze zullen bijdragen aan de toekomst van SV United.

We waarderen jullie betrokkenheid en inzet voor onze vereniging enorm. Samen zullen we SV United nog sterker en succesvoller maken.

Sportieve groeten,

Het Bestuur van SV United