Avond van de sport

27 november 2023 9:15

Beste sportliefhebber,

Het sportleven bestaat niet alleen uit het uitoefenen van de sport zelf, maar ook het besturen van de vereniging en het vele vrijwilligerswerk wat hierbij komt kijken.
Om vrijwilligers in welke tak van sport dan ook in het zonnetje te zetten, werd op maandag 20 november j.l. de Avond van de Sport georganiseerd door de gemeente Horst aan de Maas.

Voor deze avond waren maar liefst 30 genomineerde vrijwilligers aangewezen, waaronder Henk Derikx. Bij ons wel bekend als de allround vrijwilliger die voor iedereen klaar staat als het moet.
Op deze avond werd de publieksprijs en de sportwaarderingsprijs uitgereikt.
Bij de laatst genoemde is Henk in de top 3 geëindigd, wij als SV United zijn trots op je Henk!!
Speciale gasten deze avond waren Maurice Graef en Maartje Paumen, zij zorgden beide voor het nodige vermaak.