Vacatures SV United - #SAMEN UNITED

19 februari 2024 16:15

Beste leden, ouders van leden en vrijwilligers van SV United,

SV United is een groeiende vereniging waar we samen de mooiste (sport)momenten mee maken. Dit doen we met de vele vrijwilligers die SV United rijk is. SV United is een ambitieuze vereniging waar we het verenigen hoog in het vaandel hebben staan. Met de korfbal- en voetbal vereniging binnen SV United zijn we een verbindende factor binnen de maatschappij. Een vereniging waar men trots op is om er bij te horen, waar iedereen zich thuis kan voelen en iedereen mag presteren op zijn eigen niveau.

Vanwege onze ambities zijn we bij SV United op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die invulling willen geven aan de volgende vacatures:

• Assistent-trainer SV United 1
    Als assistent-trainer leid je samen met Kevin Koolhof en de trainer van het tweede elftal de trainingen van de selectie op dinsdagavond en donderdagavond. Samen werken jullie met een jonge en ambitieuze selectie die dit seizoen met zowel het eerste als tweede team meer dan verdienstelijk presteert in de derde klasse. De ideale assistent-trainer kan op minstens één trainingsavond op het veld staan en is daarnaast ook aanwezig bij de wedstrijden van het eerste elftal.

• Assistent Scheidsrechter SV United 1
    Als grensrechter ben je aanwezig bij de wedstrijden van het eerste elftal om te fungeren als assistent van de KNVB-scheidsrechter van dienst.

• Secretaris Stichting De Meulebèèk (vertegenwoordiging van SV United)
    Als gebruiker van het sportpark De Meulebèèk is SV United met 4 personen vertegenwoordigd in het bestuur van Stichting De Meulebèèk. Voor de vertegenwoordiging is SV United op zoek naar een bestuurslid die zitting neemt als secretaris in het DB (dagelijks bestuur) van Stichting de Meulebèèk.  Als secretaris van Stichting De Meulebèèk vertegenwoordig je SV United binnen het dagelijks bestuur van Stichting de Meulebèèk. Hierbij draag je zorg voor de secretariële taken die hierbij komen kijken zoals het behandelen van ingekomen stukken, het voeren van de correspondentie, verzorging van de agenda en vergaderstukken en het notuleren van de besproken punten tijdens de vergaderingen.

• Coördinator vrijwilligers & vrijwilligerstaken
    Bij SV United zijn we gezegend met een geweldige groep vrijwilligers die hun tijd en energie belangeloos inzetten voor de vereniging.  Als coördinator ben jij het aanspreekpunt binnen ons fantastische vrijwilligerskorps. Dit doe je in nauwe samenwerking met de algemeen voorzitter van SV United.  Daarnaast  coördineer je de verschillende vrijwilligerstaken binnen de verschillende afdelingen korfbal en voetbal. Daarnaast houdt je jezelf bezig met de werving van nieuwe vrijwilligers binnen de vereniging.

• Coördinator Marketing & communicatie
    Als coördinator marketing & communicatie ben je de spil binnen de organisatie als het gaat over het uitdragen van SV United binnen de verschillende media kanalen die worden beheerd zoals de website, social media kanalen en de traditionele media.  Je werkt hierin nauw samen met de secretaris en de huidige vrijwilligers binnen het Marketing & communicatie team. Ben jij degene die samen met ons de marketing en communicatie uitingen naar een hoger niveau wil tillen dan zijn wij op zoek naar jou!

• Coördinator Scheidsrechterzaken
    Als coördinator scheidsrechterszaken ben je het aanspreekpunt betreffende scheidsrechterzaken binnen de voetbaltak van SV United. Hierin ben je verantwoordelijk voor de planning van de scheidsrechters, werving, opleiden en begeleiden van (jeugd)scheidsrechters, materiaalvoorzieningen voor scheidsrechters, en ben je het aanspreekpunt voor scheidsrechterzaken binnen de regio.

• Penningmeester (2 tot 3 uur per week)
    Als penningsmeester vorm je samen met de secretaris en de algemeen voorzitter het dagelijks bestuur van SV United.  Als penningmeester ben je verantwoordelijk voor het financiële beleid van SV United.  De taken van  penningmeester bestaan o.a.  uit vastlegging van de financiële administratie, innen van de contributies, het aanvragen en beheren van subsidies, het opstellen van begrotingen, het opmaken van financiële rapportages en doet voorstellen ten aanzien van de financiën. De boekhouding wordt gedaan door een externe partij.
    Voor de functie van penningsmeester zal een warme overdracht komen zodat je rustig in je rol als penningmeester kan groeien.
Ben jij degene óf ken jij degene die graag invulling wil geven aan één van de openstaande vacatures óf wil je op een andere manier jezelf inzetten als vrijwilliger binnen SV United of wil je meer weten over één van de openstaande vacatures neem dan contact op met het secretariaat.