Ledentevredenheidsonderzoek SV United

17 april 2019 18:30

Als bestuur van SV United zijn wij altijd benieuwd naar de mening van onze leden over diverse onderwerpen die onze mooie club aangaan. Je kan hierbij denken aan onderwerpen als de accommodatie, de sfeer op de club, de vrijwilligers en nog veel meer. Daarom heeft het bestuur in samenwerking met de KNVB een enquĂȘte uitgezet bij alle voetballende leden, zodat we met behulp van de resultaten zo goed mogelijk kunnen inspelen op de wensen en uitdagingen van onze leden.

We zouden het erg op prijs stellen als jij de enquête invult! Jouw mening is van groot belang om onze club nog mooier en beter te maken. Dus doe mee! Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 10 minuten.

Ben je jonger dan 16 jaar en heb je de enquête ontvangen, vraag dan eerst toestemming aan je ouders/verzorgers om deze vragenlijst in te vullen of vul het samen in.

Aangezien de enquête met behulp van de KNVB is opgezet, is de enquête enkel verstuurd naar SV United leden die lid zijn van de KNVB. De korfballende leden hebben deze enquête daarom niet ontvangen.

Mochten er naar aanleiding van het onderzoek vragen zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze secretaris Henk Derikx door te mailen naar [email protected].

Bestuur SV United